Bretagne Passion le forum 100% Breizh

AccueilFAQS'enregistrerConnexion

Partagez | 

adjectifs de nationalitÚ et quelques questions

Voir le sujet prÚcÚdent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Krapadoz
Thuata de dannan

Masculin

MessageSujet: adjectifs de nationalitÚ et quelques questions   Sam 6 FÚv - 13:59

Honnezh a zo gall

pe

Honnezh a zo gallez

Me lÔre an hani kenta˝ neoazh am eus klevet unan bennak e lÔret an eil, nend ouian ket pe hani a zo reizh brema˝..

d'am meno eo ar frasenn genta˝ kentagoude mar ne gemm ket an anv-gwan.. ha "gallez" a zo un anv avat, "honnezh a zo ur c'hallez" enta

Evel se e ya en dro ?

Ha hend-arall, klevet hoc'h c'hweus konz ag ar gerio¨-se ? :
into¨
I¨i˝ ( i¨i˝ eo ganin gwelet kement-se)

Men ve lÔret an "n" e penn ar "-se" e Bro Gwened ? lod a lar -se˝, lod -seun, hag ar re arall -se men avat ?

Mersi bras deoc'h

InvitÚ
InvitÚ

MessageSujet: Re: adjectifs de nationalitÚ et quelques questions   Sam 6 FÚv - 15:56

Citation :
Honnezh a zo gall

pe

Honnezh a zo gallez

Me lÔre an hani kenta˝ neoazh am eus klevet unan bennak e lÔret an eil, nend ouian ket pe hani a zo reizh brema˝..

Me 'lÔrehe-mi˝ "hennezh zo ur Gall". Me 'impliehe an hanv, kentoc'h eit an hanv-gwann ba frazenno¨ sort-sen.

Citation :
d'am meno eo ar frasenn genta˝ kentagoude mar ne gemm ket an anv-gwan.. ha "gallez" a zo un anv avat, "honnezh a zo ur c'hallez" enta

ya, mes ema rhet deoc'h lakat ur letrenn vras ba penn-keta˝ an hanvo¨ "nationalitÚ".
Mod'rńll, ema rhet gouiet penaost ur Gall = un Gallo (Haut-Breton) petremant un den zo citoyen franšais mes ha 'ouia ket breton.
Mem tra eit Bro-C'hall / ar Vro Gall (mod-se 'vez lÔret ba ma bro) : pays gallo et la France entiŔre Ó l'exception de la Basse-Bretagne, cÓd partout sauf lÓ o¨ on parle breton.
"La France" qui contient la Basse-Bretagne, c'est ar Fra˝s ou Bro-Fra˝s. Ar re 'ouia breton n'int ket Gallaoued, mes Fra˝sijen int, e-ke˝ver an administrasion.

Citation :
Men ve lÔret an "n" e penn ar "-se" e Bro Gwened ? lod a lar -se˝, lod -seun, hag ar re arall -se men avat ?

normalemant eh vez klawet an -n (-sen) pa vez ur vogalenn Ór-lerc'h (mes pas kement-sen pa vez ur gensonenn).
Revenir en haut Aller en bas
Ostatu
Breton PassionÚ
Breton PassionÚ

Lec'hiadur/Localisation : Lutetia Parisiorum

MessageSujet: Re: adjectifs de nationalitÚ et quelques questions   Lun 15 FÚv - 19:16

dans le dictionnaire de F. Favereau, on peut lire p.266 : "ur C'hallez eo-hi" ; "hennezh zo gall".
Contenu sponsorisÚ

MessageSujet: Re: adjectifs de nationalitÚ et quelques questions   

adjectifs de nationalitÚ et quelques questions
Voir le sujet prÚcÚdent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1